onsdag 18 november 2009

...meeen så seg...

...jag är på att fota och få upp inlägg... hopplös! =)

Har dock skapat en hel del, som jag även tidigare sagt. Har äntligen fått sätta händerna i mina fina saker från Scrapbook Nook...ooo!

Här är mina nyskapade tändsticksaskar till exempel:














Ett par stora som alltid finns i närheten av vardagsrumsbord och köksbord för att lätt tända ljus höstmörka dagar som nu! Och några lite mindre för att ge bort eller ha till hands på andra ställen i lägenheten. Alla är gjorda och inspirerade efter Graphic 45´s linje Domestic Goddess. Underbara papper, som egentligen inte alls är min stil. Har även skapat denna layout om mitt liv som hemmafru med lite papper från den serien, samt en del från sista kitet!













Njut av dagen - det ska jag göra...idag ska jag o min kära sambo träna tillsammans och sen ha räkmys! Mmm... psst - idag är sista dagen att rösta på oss: http://www.jennysandberg.se/ ...

2 kommentarer:

Lilo sa...

Hej hopp! Du har väl mailat bidraget?? Jag tror inte vi skrev om man får blogga eller inte så gör det om du vill. Det är jag och Jenny och någon/några till som sitter i juryn sedan så det gör inget att bidraget visas tycker jag. =)

Therese sa...

Hej!
Självklart har ni fått min röst!!
kram kram