söndag 3 augusti 2008

Naturliga höjdpunkter

...har suttit och jobbat i flera timmar, trots att det är sista söndagen på semestern... mest för att jag nu känner att det är dax. Mycket som ligger och som jag väntat på att få bita tänderna i... samtidigt behövde jag för att göra det jag skulle göra leta upp min gamla påse med sparade inbjuningar, broschyrer och dylikt för inspiration (ja jag har en sån, ekorre när det gäller marknadsinspiration, nöööörd ;0).

Iaf hittade också en lista jag fått på mailen nån gång. Med 50 naturliga höjdpunkter som får en att bli glad. Och nog är det så, tex:

* Att skratta så mycket så det gör ont i magen
* Att höra din älsklingssång på radion
* En speciell blick
* Att gunga riktigt riktigt högt
* Att möta en gammal vän och inse att vissa saker aldrig ändrar sig
* Att se solen stiga upp
* Att finna pengar i en gammal jacka
* Att fnissa
* Att slå in paket och lägga under julgranen


...livet är bra enkelt när man tänker på hur mycket som gör en glad.

So gott folk, därför har jag laddat ipoden med schysst musik och ska ge mig ut, idag måste det bli MINST 6 km...snart är det ju för sjutton midnattsloppet! Puh!

Go kväll!

Inga kommentarer: