tisdag 13 oktober 2009

Glänsande, skimrande

...fortfarande strålande höst.









Hade en underbar helg, en sån där "bara vara" helg. Tim var en fantastisk bebis i lördags, han sov för första gången en lång förmiddagslur (vi gick en härlig långpromenad) och sen var han så goo och lycklig hela eftermiddagen. Vi busade, jag hann scrappa och pappan fick se sitt underbara trav...kan det bli bättre? =)

Jag gjorde bland annat dessa set med ljus och tändsticksask. Fick tips om det på nån av bloggrundorna förra veckan, kan tyvärr inte tacka personen som gav inspirationen då jag helt glömt var jag såg det. Men en perfekt present när man ska iväg på middag (som vi skulle på lördagskvällen).



Gjorde några kort, bland annat det bifogade, och sökte som DT - kom tyvärr inte med denna gången, men längtar verkligen nu till att bli inspiratör någonstans. Hoppas det finns plats för mig nånstans =)


Ha nu en underbar höstdag...

Inga kommentarer: