torsdag 1 oktober 2009

Läängtar..

efter mitt oktober kit från My Scrapbook Nook... köpte tre kit som test, men har hittils mer än älskat de första två, så det kommer nog bli förlängning på dessa underbara kit!
Eller vad sägs om detta som väntar mig i oktober:









Tack http://zarischka.blogspot.com/ - du fick mig att upptäcka dessa härliga kit!

Idag har jag suttit och knåpat ihop kort från spillbitar - skall fota senare... men kan, så länge, bjuda på ett par andra kort gjorda tidigare...












Hej så länge!

1 kommentar:

Zarah sa...

Vad fina grejer du gör! Och vad gullig du är! :D
Jag har precis fått hem mitt oktoberkit och wooooow... Det är så fullproppat av godsaker att man blir alldeles tinderögd - känns osm julafton ju! :D

Ha skoj med det - och kika in på Nook-forumet vettja! Alltid kul att få veta vilka Svenskar som får kitet! :D