måndag 4 januari 2010

2010


Nytt år, nya förväntingar och löften förstås.

Mer träning! Dags att förbättra kondition och styrka igen. Jag saknar träningen då det under hösten bara varit en eller ett par gånger i veckan - älskar att röra på mig, svettas och utmana mig själv med nya mål!! Rivstart igår med löpning och core på gymmet!

Kreativt utrymme! Pyssla och syssla med kreativa saker får mig att må sååå bra.

Njuuuuta! Våga stanna upp och titta på himlen - detta är något 2009 verkligen fått mig att göra. Hade ett tufft år med 2 operationer, graviditet (som givetvis också är underbart, men ändå tufft) och kejsarsnitt. Jag var tvungen att stanna upp och reflektera - och va skönt. Livet behöver inte gå i 190 hela tiden och dammråttorna mår bra om de är några stycken så att de kan trivas tillsammans. Go dammråttor 2010!!

Vad har du för utmaningar och förväntningar??


Inga kommentarer: