måndag 7 september 2009

Bloggparty

Hoppas ni alla haft en skön helg! Här har det varit cocktailparty för att fira att D passerat 30... halva nöjet för mig var att klä upp mig i klänning, fixa håret o sminka mig för fest. Farmor var barnvakt några timmar - och jag njöt varje sekund! (även om jag givetvis saknade T hela tiden...min älskade son!)

Två utmaningar till klara till bloggpartyt.
Först ut, utmaningen på http://www.cathspyssel.blogspot.com/ Älskar kombinationen brunt och rosa, men har nog aldrig tidigare fokuserat på att bara använda mig av de färgerna. Kul utmaning!















Har även skapat ett bidrag till utmaningen om enfärgad lo på http://cillasinsida.blogg.se . Skulle dock tagit kort på den nu, men batteriet var helt slut..så ni får hållas en stund. Kan dock avslöja att min lo går helt i orange!!

Hej för nu!!

2 kommentarer:

NB sa...

Snyggt med rosa och brunt! KRAM

Cath. sa...

Men, ÅÅÅÅ så fint kort! Vad kul att fler än jag gillar rosa och brunt så att jag får inspireras så här!
TACK för att du ville vara med!
Kram!