tisdag 8 september 2009

You rock my world

Här är bidraget gjord till utmaningen hos http://cillasinsida.blogg.se/
Orange! Inte helt min färg, men utmaning ska vara utmanande...eller hur?!




















Har också gjort ett bidrag till partyutmaningen på Lilos blogg (http://liloscrap.blogspot.com/ )

Har använt mig av mönstrat papper, lager på lager, ruggade kanter, små detaljer, häftklamrar, blommor och tags... minst 5 av 10 var det, och ok 7 fick duga på min lo...






Njut av tisdagen o hoppas ni hinner med en kreativ stund i scraphörnan..själv ska jag passa på så fort lilleman somnar strax!!! =0)

3 kommentarer:

CillaT sa...

Åh så fin layout=) Oranget är svårt med du har lyckats ypperligt! Blingswirlsarna lyfter verkligen layouten. Jättekul att du ville vara med i min utmaning.

Kram

PS. Den du gjort till Lilo är också jättefin;)

Lilo sa...

Vilka fina layouter!!! Och vad bra att få med hela 7 av 10!!! BRAVO! TACK för att du är med! =)

NB sa...

Vad fina!! Var på kvartal igår... sådär musik faktiskt! Hörs!