tisdag 1 september 2009

Håll i hatten o tummarna!

En härlig höstdag - har varit på mamma-barn gympa (spännande måste jag säga) och sen lunchat med underbara F.

Håll i hatten nu, för jag förvånar nästan mig själv..men jag har gjort två bidrag till bloggpartyt som ordnas i en mängd bloggar under september...och fler kommer det nog kanske att bli.

Först ut är tolkningen på denna blogg http://www.lillblommanskapar.blogspot.com/
Jag har gjort en ganska exakt tolkning av skissens upplägg, dock med ett foto istället. Försökt att undvika sockersött och bara positiva tankar i denna BOM - helt i enlighet med utmaningen.



















Jag har också gjort ett bidrag efter skissen på http://leamon.blogg.se/
Lager på lager passade mig utmärkt, gillade också att hålla det väldigt enkelt färgmässigt. Även här är dock tolkningen i enlighet med skissen.




















Håll tummarna! =)
Kanske somnar lilleman snart o då får jag hitta dagens utmaningar...

4 kommentarer:

NB sa...

Fina LO`s! Roligt att se att du är tillbaks!
KRAM!

monica sa...

Snyggt! Gillar de rena uppläggen o färgerna!

Kul att du ville vara med!
kram!

Lena sa...

Fina alster! Hm det var uppenbarligen länge sedan vi sågs. Jodå jag ska till rekordträffen. Så då ses vi kanske där om du ska dit.

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vad skoj att du hakade på utmaningen och gjorde BOM om ett annorlunda ämne! Superfin tolkning, gillar särskilt dina band!! Kram!