fredag 11 september 2009

Tävlingssugen...igen =0)

Med så lite tid hela tiden mellan amningar och blöjbyten trodde jag aldrig att jag skulle hinna skapa, MEN man blir lite mer effektiv och lite mer kreativ när man väl får chansen. Jag tar de minuter jag får och myser i min hörna!!

Här är mitt bidrag till utmaningen på Nicolas sida, http://www.minpyssligasida.blogspot.com/
Det var en måste ha med kontra får ej ha med utmaning.
Måsten var knappar, rubrik på 3 ord eller mer, samt bling.
Får ej var stämpelmotiv, blommor, band/spets (där blommor och band är några av mina favoriter annars...puh!!)




















Lite detaljbilder















Håller lite tummar ett tag nu då...
Ska snart få till lite mer skapande...mmm!!

2 kommentarer:

NB sa...

Roligt att du ville vara med! Jättefin LO - gillar knapphjärtat!

Lilltolen sa...

Verkligen jättefin speciellt som du lyckats balansera så fint med täcket. Må väl!